Opinie użytkowników preparatów Rumalaya, Biszofit i Hakorośl rozesłana

Barbara Kownacka, hobby: jazda konna, wiek 36 lat

Co prawda nie trenuję już zawodniczo, ale zdarza mi się wystartować w zawodach. Po wielu latach ekstremalnych obciążeń treningowych mój kręgosłup był w opłakanym stanie. Silne uszkodzenia mechaniczne kręgów, wypadanie dysków, rwa kulszowa, uciski na nerwy wychodzące z rdzenia. Dokuczliwe bóle budziły mnie w nocy i nie pozwalały normalnie funkcjonować za dnia. Setki godzin rehabilitacji ruchowej, dziesiątki masaży i zabiegów fizykoterapii. Cały arsenał żeli i preparatów doustnych. A efekt... Jak bolało, tak boli.

Wtedy koleżanka pokazała mi preparaty Rumalaya, Biszofit i Czarci pazur. Jej mąż stosował i był zadowolony. Wybrałam Rumalaye, gdyż mam dość wrażliwą skórę. A efekt? Bolało i nie boli! Oczywiście nie zaniechałam ćwiczeń, które zalecił mi lekarz, bo w przypadku kręgosłupa odpowiednio dobrane ćwiczenia są bardzo ważne. Jednak całą resztę pracy wykonała Rumalaya. Wyraźna poprawa po 2 tygodniach stosowania. Pogratulować temu, co to wymyślił.

Marcin Lipski, biegacz długodystansowy, wiek 65 lat

Biegam w maratonach i biegach ultradługich od ponad 30-tu lat. W moim zawodzie kontuzje i zużycie mechaniczne stawów to choroba zawodowa. Jednak ostatnio ból w stawach kolanowych i biodrowych stawał się nie do zniesienia. Z tego powodu nie ukończyłem kilku biegów. Przetestowałem na sobie dosłownie całą aptekę, wszystkie dostępne preparaty na stawy: polskie i zagraniczne. Były co prawda przejściowe polepszenia, ale nigdy nie były one trwałe. Lekarz polecił, abym zapomniał o bieganiu, jeśli nie chcę skończyć na wózku inwalidzkim. Ja jednak się nie poddawałem i szukałem na własną rękę... ciągnie wilka do lasu, nie mogłem tak rzucić biegania, które jest całym moim życiem.

I w końcu trafiłem na Hakorośl i Biszofit. Po dwóch miesiącach używania, poprawa była tak znacząca, że mój lekarz nie mógł wyjść z podziwu. Gdy skończyłem pierwszy trzymiesięczny cykl stosowania tego zestawu mogłem już startować w zawodach. Wówczas kupiłem jeszcze Rumalaye i zachęcony rezultatami stosowałem przez kolejne 3 miesiące. I od tej pory (a minęły już 2 lata) nie nastąpił powrót choroby. A mój lekarz ... zaleca te specyfiki swoim ciężkim przypadkom. Oba połączenia są rewelacyjne. Polecam wszystkim.

Natalia Łagiewniczek, pracownik biurowy, pomoc księgowej, wiek 46 lat

Moja praca jest typowo siedząca. Ponad 1/3 swojego życia spędzam przy biurku. Sztywność karku i pleców, drętwienie nóg i bóle kręgosłupa praktycznie na całej długości. W domu mąż mi robił masaż, przynosiło to ulgę, ale nie dawało trwałej poprawy. Zastosowałam Biszofit i Diabelski pazur, który daje rozluźnienie mięśni. Poprawa była natychmiastowa. Dodałam do tego kilka rozluźniających ćwiczeń na kręgosłup i teraz mogę normalnie funkcjonować. Bóle i sztywność pleców minęły. Powoli ustępuje też drętwienie nóg. Na własnej skórze obserwuję pozytywne działanie tych naturalnych preparatów. Śmiało polecam je znajomym.

Arkadiusz Kochanowski, emerytowany nauczyciel WF, wiek 73 lata

Dlaczego stosuję Rumalaye i Biszofit? Cierpię na sztywność poranną stawów oraz wykrzywione palce u rąk i nóg. Przetestowałem całą masę żeli i maści i nic to nie dało. Stosowałem też doraźnie tabletki przeciwbólowe, jak już nie mogłem wytrzymać z bólu. Było mi okropnie wstyd. Ja nauczyciel WF mam problemy z poruszaniem się. Kiedyś uczyłem, że sport to zdrowie, a teraz szewc bez butów chodzi... W końcu trafiłem na Rumalayę i te minerały. Były to produkty jakby stworzone na moje potrzeby. Po miesiącu regularnego stosowania pozbyłem się sztywności porannej - jak się doczytałem to dzięki Rumalaya. Po 3 kolejnych miesiącach nastąpiło wyraźne wyprostowanie palców - Biszofit się do tego przyczynił. Mi pomogło. Gorąco pozdrawiam.

» Zamów Rumalaye, Biszofit i Hakorośl » Stosuj » Zdrowiej »

Komentarze

Najpopularniejsze artykuły na Stawy.blogspot.com »

Biszofit Połtawski / Permski. Powstanie i właściwości

Hakorośl rozesłana & Biszofit Połtawski. Synergiczne leczenie stawów

Rumalaya Forte, Gel (żel) i Liniment (mazidło). Synergiczne leczenie stawów

3 filary efektywnego leczenia stawów
» Zrozum » Zastosuj » Zdrowiej » Recepta w skrócie

I. Dietoterapia i suplementacja II. Leczenie miejscowe III. Prostawowy styl życia
... wspierająca leczenie od wewnątrz o działaniu przeciwzapalnym, przeciwbólowym, przeciwreumatycznym, przeciwartretycznym, przeciwzwyrodnieniowym, odtruwającym, moczo- i żółciopędnym, rozluźniającym i proregeneracyjnym dla tkanki łącznej, chrzęstnej i kostnej
» Rumalaya Forte, Hakorośl w formie do spożycia, kora wierzby, omega-3 (ryby, tran, olej lniany), witamina C (owoce dzikiej róży, rokitnik, zielona papryczka chili, nać pietruszki, czarna porzeczka, czerwona papryka, cytrusy), odpowiednia podaż płynów zapewniająca ważne nawodnienie organizmu i właściwy przebieg procesów oczyszczających
... o działaniu przeciwbólowym, przeciwzapalnym, rozkurczającym i odżywczym
» Rumalaya Gel, Liniment, Biszofit i Hakorośl w formie kosmetyku
1. Regularna, lekko- i średniointensywna aktywność fizyczna, ale w ramach indywidualnych możliwości (kontrolowana gimnastyka, Joga, chód, rower, pływanie i ćwiczenia w wodzie). Wzmocnienie mięśni okołostawowych odciąży stawy, poprawi się krążenie i odżywienie tkanek, nastąpi wyrzut substancji przeciwzapalnych, spalone kalorie zmniejszą wagę ciała - dlatego ruch jest niezbędny!
2. Właściwe ułożenie podczas snu » Poduszka z gryką i odpowiedni materac
3. Odchudzanie, jeśli jest nadwaga zbędnie obciążająca stawy
4. Masaż i termoterapia (ciepłe i zimne okłady) na pobudzenie miejscowego krążenia


DOŁĄCZ DO NAS ↓